Dag 8 01/10

1 oktober 2019 - New York City, Verenigde Staten

Laatste dag.... aan alle hele mooie liedjes komt helaas veel te vlug een einde... hoewel...ik kijk er naar uit om iedereen terug te knuffelen en in mijn eigen bedje naast mijn liefste snurker te kunnen kruipen.

We begonnen er weer vroeg aan... de nacht was bijzonder kort maar dan was er meer dag e 😊.

Ik besloot de metro te nemen naar Brooklyn Bridge en er nog een laatste keer over te wandelen en zo begon de laatste dag net zoals de eerste .... taking in the view... daarna nam ik de ferry naar noord Williamsburg. De 1e dag had ik die buurt door gewandeld maar niet meer dan dat. Vandaag ontdekte ik dat het daar wemelt van authentieke winkeltjes en restaurantjes. Heel fijne buurt om de laatste uren door te brengen. Ik wandelde en keek wat rond en eindigde bij the Meatball shop. Ik at er een heerlijke kom gevulde met lekkere gehaktballen (uiteraard 😉) en koos voor broccoli en polenta als sides. Ik at nog nooit polenta maar wat was dat lekker seg. Heerlijk, hartig, hartverwarmend en genoeg om niet meer te moeten eten vandaag 😂.

Na een fikse wandeling pikte ik mijn bagage op in airbnb en vertrok naar de luchthaven.