Back home (2/10)

2 oktober 2019 - Brussels Airport, België

Na een laatste fijne dag in NY vertrok ik rond 16u naar JFK.. mid rushhour woehoe 😉. Tegen 17u20 was ik aan de incheckbalie. So far so good. Daarna was het security tijd en wat een zottekot was dat. 2 balies van de 5 open en super lange rijen... controle was veel uitgebreider dan op de heenweg (schoenen uit, full body scan). Vreemd dat het moeilijker is om de USA uit dan in te geraken 😂.

Daarna de meest 2 eenzame uren van de voorbije weken. Ik had geen zin om met een overvolle maag op vliegtuig te stappen dus wou ook niet echt iets eten en dan duurt wachten lang.... Maar om 20u mochten we aan boord en na een kwartier taxiën ofzo gingen we de lucht in. En na iets meer dan 5u vliegen  waren we om 5u50 plaatselijke tijd in Reykjavik.

Om 7u40 steeg mijn laatste vlucht op, iets vroeger dan gepland waren we in Brussel. Alles is perfect verlopen. De hele week was een droom die uitkwam. Nu moet ik op zoek naar een andere levensdroom...😉